Emoce v marketingu

Přemýšlela jsi někdy nad tím, co tvůj zákazník zažívá, než se dostane k dokončení objednávky?
 
Kolik momentů je negativních, kolik neutrálních a kolik pozitivních? Kolik najdete okamžiků, které předčí jeho očekávání?
 
Mé jméno je Sandra Čermáková a jsem specialistka na cestu vašeho zákazníka. Jsem vaše srdcová klientka, byznysová kamarádka i zvídavá zákaznice zároveň 💖⚓
 

Připravila jsem si úkol pro tvé podnikání

Sepiš si všechny emoce, které tvůj zákazník na své cestě zažívá, na papír.
 
Co je naším cílem? Odstranit negativní emoce a z těch neutrálních udělat kouzelné okamžiky, na které tvůj zákazník nezapomene.
 
Hledej NĚCO NAVÍC. Něco, co bude jen tvoje.
 
Nevíš, jak to uchopit? Miluju příklady z mé praxe a ráda se o ně podělím.
 
V cizích Facebook skupinách prokazuješ svou expertízu, komentuješ, radíš, věnuješ tomu čas. Lidé klikají na tvůj profil a tam…. NIC. Žádné informace, žádný odkaz, jejich cesta končí. O zákazníka přicházíš.
Do tabulky zapište:
Chybějí informace na FB osobním profilu – negativní emoce – předčil očekávání NE
 
Investovala jsi peníze do Facebookové reklamy. Jenže na prodeje to nemá vliv. Lidé na web přijdou, ale okamžitě odchází (to ti prozradí Google Analytics).
Zákazník kliká na reklamu na konkrétní službu, která ho zaujala. Je ale přesměrován na hlavní stránku webu, ne na stránku služby. Je rozladěný, dál se neproklikává, odchází.
Do tabulky zapište:
Proklik z reklamy nemíří na konkrétní produkt – negativní emoce – předčil očekávání NE
 
Takto projdi celou cestu vašeho zákazníka. Od 1. kontaktu až po následnou péči po dokončení objednávky. Ideálně také s odborníkem, který ví, na co se zaměřit ⚓💖

 

Jak s tabulkou pracovat?

Nejdříve se soustřeď na body, které můžeš změnit nejsnadněji. Pak jsou na řadě negativní emoce.
Z neutrálních emocí se snaž udělat kouzelný okamžik, který předčí očekávání tvého zákazníka. Aby na tebe nikdy nezapomněl.
 
Co ti brání, abys úspěšně cestu tvého zákazníka prošly? Co ti brání navýšit počet objednávek?
 
Možná
🚤 nevíš, kdo je tvůj zákazník.
🚤 jsi ještě neodhalila svou jedinečnost a konkurenční výhody nebo o nich tví zákazníci nemají ani tušení.
🚤 tvá komunikace není jednotná.
🚤 ti ve tvém podnikání stále něco schází.
🚤 potřebuješ pomoc odborníka.

 

Chceš vědět víc? Máš otázky?

Těším se na tebe ve skupině zaměřené na marketing pro podnikatelky s názvem KPZ pro podnikatelky – Komunikace | Podpora | Zákazníci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.